• Насос-дозатор T-25 НД -100 з клапаном.Словакія.

Насос-дозатор T-25 НД -100 з клапаном.Словакія.

  • Модель: STA ON-100
  • Наявність: Є в наявності
  • 2400.00 грн

Насос-дозатор Т-16, T-30, T-25

Застосування: Т-16, Комбайни: ДОН, НИВА, Єнісей, Марал-125, ЛТЗ-60СШ: Т25, Т-28, Т25 / 40, Трактори: ХТЗ-2511, ЮМЗ-80/82, МТЗ-80/82; Комбайн: ОБРІЙ, КЗК & amp; laquo; БОРЕКС & amp; raquo ;, ЕО-3106, ТТЗ-80, Комбайни: ДОН, НИВА, Єнісей (нов.обр.), ЛАН, Славутич, Klaas, Ягуар, Вектор. Домінатор (різних модифікацій); Навантажувачі: НГС-10, Карпатец-1000С, ТО-30 (в зав. Від року вип.); Трактори: ВТЗ-Т-30, ЮМЗ-6.

Насос-дозатор МТЗ, ЮМЗ, Т-40, Т-25, Т-16 (гідроруль) узул гідросистеми відповідає за точне дозування робочої рідини, що йде до гідронасосу і пропорційної куту повороту напрямних коліс, в тому числі і в ситуаціях , коли дизель не працює.

Конструкція насоса-дозатора :

  1. Корпус з вбудованою або знімною системою клапанів;
  2. Вузол хитається типу;
  3. Распределитель робочої рідини.
  4. Качающийся вузол оснащений стопором і обертовим ротором, який безпосередньо пов’язаний з золотником. Той, в свою чергу, взаємодіє з рульовим валом, зміщуючись по своєму осьового положення відповідно до його обертанням, завдяки чому масло і потрапляє в дозатор. Фіксатори пружинного типу дозволяють надати золотника нейтральне положення.

    Зворотний клапан дозволяє перекрити зливну магістраль при непрацюючому двигуні, а комплекс клапанів запобіжних контролює найбільший тиск всередині нагнітальних маслопроводов & amp; ndash; воно не повинно перевищувати 14 МПа.
    Встановлені протиударні клапани обмежують тиск в масляних магістралях на позначці в 20 Мпа, а антивакуумною клапани забезпечують подачу масла за системою при форс мажорній ситуації і відмову клапанів з протиударною групи.

    Принцип роботи:


    Насос-дозатор встановлений на кронштейні рульової колонки і приєднаний до гідроакумулятори допомогою маслопроводной системи. Його поворотні елементи встановлені на передньому брусі, в той час як силовий агрегат служить основою для живильного насоса. Вони також з’єднані між собою за рахунок певних маслопроводних елементів.

    Масло з насоса відправляється в дозатор (минаючи також гідроакумулятор) і потрапляє в гидробак. При відсутності повороту керма, тобто при прямолінійному переміщенні, компоненти рульового механізму закриті за допомогою особливих золотників. Це дозволяє не витрачати масло, а перенаправляти його в маслобак. Поворот керма викликає зміщення золотника, з подальшою подачею масла в циліндр силового типу, встановлений на рульовому механізмі. При цьому його обсяг пропорційний куту повороту напрямних коліс.
    Якщо дизель не працює, дозатор виступає в ролі звичайного насоса, що перекачує масло на силовий циліндр, сприяючи обертанню напрямних коліс .
    Написати відгук
    Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
        Погано           Добре