• Насос-дозатор НД-500 (НД 200/500)  (Т-150, Т-156) з клапаном - Словаччина

Насос-дозатор НД-500 (НД 200/500) (Т-150, Т-156) з клапаном - Словаччина

  • Модель: НД-500
  • Наявність: Є в наявності
  • 3500.00 грн

Застосування: Трактори: ХТЗ-121, ХТЗ-16131, ХТЗ-16331, ХТЗ-170,171,172, ХТЗ-150-К; Навантажувач: Т-156

Насос-дозатор МТЗ, ЮМЗ, Т-40, Т-25, Т-16 (гідроруль) узул гідросистеми відповідає за точне дозування робочої рідини, що йде до гідронасосу і пропорційної куту повороту напрямних коліс, в тому числі і в ситуаціях , коли дизель не працює.


Конструкція насоса-дозатора :

  1. Корпус з вбудованою або знімною системою клапанів;
  2. Вузол хитається типу;
  3. Распределитель робочої рідини.

Качающийся вузол оснащений стопором і обертовим ротором, який безпосередньо пов’язаний з золотником. Той, в свою чергу, взаємодіє з рульовим валом, зміщуючись по своєму осьового положення відповідно до його обертанням, завдяки чому масло і потрапляє в дозатор. Фіксатори пружинного типу дозволяють надати золотника нейтральне положення.

Зворотний клапан дозволяє перекрити зливну магістраль при непрацюючому двигуні, а комплекс клапанів запобіжних контролює найбільший тиск всередині нагнітальних маслопроводов – воно не повинно перевищувати 14 МПа.

Встановлені протиударні клапани обмежують тиск в масляних магістралях на позначці в 20 Мпа, а антивакуумною клапани забезпечують подачу масла за системою при форс мажорній ситуації і відмову клапанів з протиударною групи.

Принцип роботи:


Насос-дозатор встановлений на кронштейні рульової колонки і приєднаний до гідроакумулятори допомогою маслопроводной системи. Його поворотні елементи встановлені на передньому брусі, в той час як силовий агрегат служить основою для живильного насоса. Вони також з’єднані між собою за рахунок певних маслопроводних елементів.

Масло з насоса відправляється в дозатор (минаючи також гідроакумулятор) і потрапляє в гидробак. При відсутності повороту керма, тобто при прямолінійному переміщенні, компоненти рульового механізму закриті за допомогою особливих золотників. Це дозволяє не витрачати масло, а перенаправляти його в маслобак. Поворот керма викликає зміщення золотника, з подальшою подачею масла в циліндр силового типу, встановлений на рульовому механізмі. При цьому його обсяг пропорційний куту повороту напрямних коліс.

Якщо дизель не працює, дозатор виступає в ролі звичайного насоса, що перекачує масло на силовий циліндр, сприяючи обертанню напрямних коліс 

Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре